Privacy settings

Utilizziamo cookies tecnici, necessari per il corretto funzionamento del sito, cookies statistici e cookies di marketing (inclusi cookies di terze parti), al fine di mostrarti offerte e pubblicità basate sui tuoi gusti e preferenze. Per maggiori informazioni puoi consultare la nostra Privacy Policy. I cookies statistici e i cookies di marketing (inclusi cookies di terze parti) sono utilizzati esclusivamente con il tuo consenso. Cliccando “Seleziona tutto e acconsenti” consenti il trattamento dei cookies statistici e di marketing (inclusi cookies di terze parti).

Per personalizzare le tue impostazioni privacy, seleziona le tue preferenze tra le caselle qui sotto e clicca “Applica la selezione”. Ti ricordiamo per puoi modificare le tue impostazioni privacy in qualsiasi momento e disattivare i cookies, seguendo le istruzioni riportate nella Privacy Policy.

Show preferences Select all and accept
IMA is loading

Focus on: corrective maintenance

Fast reaction time for IMA engineer specialists on-site support

Value and benefits

  • IMA Field Service Engineers support available for emergencies thanks to a widespread network of branches&agents
  • Fast reaction time for on-site support in case the issue could not be solved remotely
  • IMA can propose a wide range of customized Corrective Maintenance Agreements based on Customer installed base and budget

Service Product description

  • Man/days quoted according to Customer’s needs and equipment model/quantity
  • Interventions invoiced according to real days spent at Customer’s site
  • Immediate fast-track delivery for needed spare-parts (discover IMA Premium Delivery) if not available at Customer stock
  • Complete technical report: Equipment condition and recommendation to bring the equipment back to original conditions on top of suggestion for improvements